INTL 2 Ogólne zasady
Przydatne adresy:
https://intl.forumpolish.com \\ forum ligi
nhfnascar@gmail.com \\ mail do administratorów ligi
Jeśli interesują Cię szczegółowe zasady ligi, zajrzyj tutaj:
Oficjalne Zasady INTL 2
1. Zgłoszenia
1.1 Zgłoszenia przyjmujemy do końca stycznia 2012 roku.
1.2 Terminarz zostanie ustalony w dniach 1-5 lutego 2012 roku.
1.3 Do ligi zgłosić może się każdy, bez względu na narodowość.
1.4 Do ligi zgłosić się można na forum ligi, bądź mailowo.
1.5 Zgłaszając drużynę należy podać dwóch liderów drużyny, wraz z adresem
e-mail do nich.
1.6 Drużyna musi zawierać minimum 6 graczy (łącznie z liderami), maksymalna
liczba to 16.
1.7 Zmian personalnych dokonywać można w każdym momencie ligi.
1.8 Jeden gracz może reprezentować tylko jedną drużynę, zmiany drużyn podczas
trwania ligi zabronione.
1.9 Za drużynę odpowiedzialni są liderzy, to oni ustalają daty spotkań.
2. System ligi
2.1 Liga działa na zasadzie "każdy z każdym".
2.2 Mapy na mecz publikowane są w poniedziałki, co dwa tygodnie.
2.3 Początek ligi planowany jest na 6 lutego 2012 kiedy to opublikowane
zostaną pierwsze mapy.
2.4 W przypadku 10 bądź więcej drużyn liga zostanie podzielona na dwie dywizje
z każdej dwie najlepsze drużyny przechodzą do półfinałów
2.5 Data meczy zależna jest od liderów drużyn, którzy ustalają to między sobą,
jednak musi się on odbyć zanim opublikowane zostaną mapy na następną
kolejkę, czyli po 2 tygodniach od publikacji aktualnych tras.
2.6 O pozycji w tabeli decyduje liczba punktów (zwycięstwo=2 punkty, remis=1,
porażka=0). W przypadku takiej samej ich liczby, decydujący jest balans
wygranych rund do przegranych.
3. Mecz
3.1 Każdy mecz odbywa się na 5 trasach, w każdej kolejce nowych.
Składa się na to 2x Nascar, 2x FullSpeed i 1x Oval Nascar
3.2 Każda mapa rozgrywana jest do 5 wygranych rund danej drużyny, prócz trasy
Oval Nascar która rozgrywana jest w trybie jednej, długiej rundy (wyścigu)
3.3 Decydujący o zwycięstwie jest wynik rundowy.
3.4 Każda drużyna wystawia na mecz 6 graczy (za wyjątkiem trasy oval nascar na którym
gramy 5vs5)
3.5 Zmiany zawodników możliwe są przed każdą mapą, jednak nie w jej trakcie!
3.6 Nad każdym meczem czuwa sędzia spotkania, czyli jeden z administratorów
ligi.
3.7 Wynik będzie udokumentowany zrzutami ekranu, co leży w zakresie obowiązków
sędziego meczu.
4. Inne
4.1 Na potrzeby ligi powstanie serwer INTL na którym można będzie trenować
trasy aktualnej kolejki jak i rozgrywać mecze.
4.2 Mecze odbywać się mogą także na innych serwerach.
4.3 W przypadku nie stawienia się, nie rozegrania w pełni bądź poddania meczu
drużyna przeciwna dostaje walkover’a (2 punkty do tabeli, stosunek rund
27-0)
4.4 O odpowiednie prowadzenie ligi odpowiedzialni są administratorzy ligi.
4.5 Trasy używane w lidze mogą być nadesłane przez każdego, nie każda trasa
zostanie jednak wykorzystana w lidze.